Tartalommarketing lehetőségek ruha webáruházak részére

By | 2018-01-09

A korábbi fizikai boltokat egyre jobban felváltják a ruha webáruházak. Ezek között a webshopok között természetesen legalább akkora a verseny, mint a boltok között. Ebben a versenyben az egyik legjobb lehetőség a többek elé kerülni, ha odafigyelünk a tartalommarketingre. Cikkünkben arról lesz szó, milyen lehetőségeink vannak a tartalommarketing erősítésére.

A tartalommarketing lényege, hogy nem reklámokkal árasszuk el az internetet, hanem figyelembe vesszük azt, hogy mire lehet szükségük a látogatóknak, érdeklődőknek, és megpróbáljuk ezeket a szükségleteket kielégíteni.

Az első, amit minden divat webshopnak célszerű bemutatnia, az maga a vállalkozás. Röviden le lehet írni, hogy alakult meg a cég, mivel foglalkozik, valamint különböző egyéni történeteket be lehet mutatni, amelyet azon az úton történtek a céggel, ami a mostani formához vezetett. Ma már a látogatók nem csak a termékre kíváncsiak, azt több helyen is meg lehet venni, hanem a háttérre is, ami mögötte van.

Amiről rendszeresen lehet még írni, az pl. öltözködési tippek, tanácsok. Általában a ruha webshopok üzemeletető otthon vannak a divat témában, viszont az egyszeri vásárló nem biztos. Ezeket a vásárlókat lehet segíteni különböző tanácsokkal, melyek alapján ők is úgy érezhetik majd, hogy saját maguk is ki tudják találni, mit hogyan érdemes viselni.

Amiről még rendszeresen lehet blogolni, cikkeket írni, az az éppen aktuális, vagy akár korábbi, divat. Ezt úgy célszerű kivitelezni, hogy összekötjük azokkal a termékekkel, melyeket a webshop kínálatában megtalálnak a vásárlók, így egyből reklámnak is tökéletes a divat bejegyzés.